Bagaimana Long Adakah ia Ambil Lulus Batu Buah Pinggang - Ramai Days Atau Hanya 24 Jam?

Bagaimana Long Adakah ia Ambil Lulus Batu Buah Pinggang - Ramai Days Atau Hanya 24 Jam?

Sebagai seseorang yang mempunyai reputasi membantu orang cepat menghilangkan penyakit menjengkelkan, tanpa perlu farmaseutikal dengan kesan sampingan yang mungkin tidak menyenangkan, Saya sering ditanya: "Berapa lama masa yang diambil untuk lulus batu karang?"

Bergantung kepada kaedah yang anda pilih, ini boleh mengambil daripada beberapa hari kepada masa 24 jam.

Malangnya,, sakit secara tiba-tiba amat sangat yang datang pada anda tiba-tiba begitu mengejutkan ia sukar untuk berfikir secara rasional. Sesuatu yang menyedihkan, kerana - jika anda tergesa-gesa pusingan untuk berjumpa dengan doktor anda - anda mungkin akan memberitahu sama ada pulang ke rumah mengambil ubat penahan sakit, minum banyak air dan tunggu batu untuk lulus. Atau anda mungkin ditetapkan salah satu daripada beberapa ubat-ubatan, yang boleh cenderung untuk mempunyai kesan sampingan yang tidak menyenangkan atau dirujuk ke hospital. Sama ada cara, jawapan kepada soalan asal anda: berapa lama masa yang diambil untuk lulus batu karang mungkin "lebih panjang daripada yang diperlukan untuk"

Anda lihat, melainkan jika anda mempunyai sejarah keluarga cystinuria, di mana badan anda tidak boleh berurusan dengan betul dengan asid amino yang mungkin menunjukkan jenis tertentu batu dipanggil "cystine" atau seorang wanita yang mempunyai sejarah jangkitan saluran air kencing (yang boleh menunjukkan satu lagi jarang berlaku jenis batu - "struvite" (juga dikenali sebagai "batu karang Staghorn"), yang terdiri daripada magnesium ammonium fosfat, kemungkinan yang sangat tinggi bahawa anda mempunyai lama, biasa atau taman kalsium berasaskan batu karang yang nyata, yang berlaku pada kira-kira 85 % daripada semua kes.

Setiap kali anda boleh bebas sakit dalam beberapa jam, dengan menggunakan beberapa barangan runcit mudah anda mungkin sudah mempunyai di dalam almari kedai anda untuk hanya membubarkan batu. Kemudian, anda akan gembira untuk mencari kesakitan reda dalam tempoh beberapa jam, kerana batu itu larut dan mengecut. Bahagian kedua dari proses ini adalah untuk mengepam dari saluran kencing anda. Ini sepatutnya berlaku dalam tempoh 24 jam, yang mana masa anda akan benar-benar sakit percuma. Kemudian jenazah batu itu akan menguraikan lebih jauh ke dalam zarah kecil dalam pundi kencing anda, yang kemudian akan secara tidak dan tanpa rasa sakit diusir dalam air kencing anda.

Jadi, dalam jawapan kepada soalan "Berapa lama masa yang diambil untuk lulus batu karang?" ia benar-benar terpulang kepada anda berapa cepat anda menghilangkan tumpangan ini tidak diundang.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar