Bolehkah Oregano Minyak Penyembuhan kuku jari kaki Kulat?

Bolehkah Oregano Minyak Penyembuhan kuku jari kaki Kulat?

Bertahun-tahun berlalu; ada ramai orang yang masih menggunakan ubat-ubatan herba untuk mengubati penyakit mereka. Herba adalah ubat semula jadi untuk beberapa penyakit atau penyakit. Dengan menggunakan herba adalah lebih murah, berkesan dan kebanyakan mereka boleh ditemui hanya di dekat tempat kami yang mengapa ia begitu mudah untuk mendapatkan sebahagian daripada mereka.

Oregano adalah salah satu tumbuhan herba yang mempunyai banyak kegunaan. The Oregano perkataan berasal dari bahasa Yunani dan ia bermaksud "gunung Of Joy". Banyak kajian mengatakan bahawa ia digunakan untuk mengubati penyakit-penyakit seperti penyakit pernafasan dan juga sakit perut. Wild Oregano boleh menyembuhkan cirit-birit, muntah-muntah, demam kuning dan penyakit kulat.

Ya, anda mendengar hak itu. Oregano boleh menyelesaikan masalah anda dengan penyakit kulat. Ia boleh menjadi satu rawatan yang baik untuk kulat kuku jari kaki. Walaupun banyak anda mengalami masalah ini, tiada siapa di antara kamu akan berfikir bahawa Oregano boleh menjadi cara terbaik untuk menghilangkan masalah kulat anda.

Minyak Oregano adalah salah satu ubat yang paling berkesan. Ia mempunyai antioksidan yang tinggi itulah sebabnya ia dikatakan memberi banyak faedah kesihatan kepada rakyat. Untuk mengubati kulat kuku jari kaki, anda perlu memohon minyak sekurang-kurangnya dua kali sehari. Terus mengenakan sehingga kulat telah sembuh. Terdapat banyak dakwaan bahawa terlalu banyak minyak digunakan pada kulit boleh menyebabkan kesan berbahaya kepada kulit. Oleh itu, apabila menggunakan minyak, cuba untuk menggunakannya dengan jumlah yang betul. Anda boleh bertanya kepada doktor anda untuk mengetahui jumlah yang tertentu, anda boleh memohon kepada kulit anda apabila menggunakannya.

Bagaimana mengubati minyak oregano kulat kuku jari kaki? Minyak Oregano bertindak sebagai racun kulat. Peranannya adalah untuk mencegah kulat daripada mencipta flatoxins, membunuh kulat dan mengelakkan bakteria merebak. Minyak yang anda akan dapat daripada oregano mempunyai antiseptik, antibakteria dan antivirus. Dengan aplikasi yang betul dan kesabaran, minyak oregano boleh menyembuhkan kulat kuku jari kaki dengan berkesan.

Bagaimana untuk memohon minyak oregano?

Untuk menyembuhkan jangkitan kuku, ia adalah lebih baik jika anda akan mencairkan pertama minyak sebelum anda akan dikenakan. Bergantung kepada jumlah yang dicadangkan titis doktor anda (katakan dua atau lebih titik), anda perlu mencampurkan minyak oregano dengan sekurang-kurangnya satu sudu teh minyak zaitun. Ia akan mempunyai kesan yang lembut pada kulit anda semasa mengubati kulat kuku jari kaki anda dengan berkesan. Dalam masa dua atau tiga minggu ini, anda akan dapat untuk menyembuhkan dengan hanya menggunakan minyak ke kuku jari kaki anda. Anda boleh menggunakan kapas untuk memohon.

Sentiasa ingat bahawa anda perlu untuk terus melakukan ini dengan kerap untuk akhirnya menyembuhkan kulat kuku jari kaki anda. Selain daripada itu, anda mesti mengelak daripada memakai kasut tertutup seperti kasut atau kasut bertumit tinggi. Kaki anda akan mendapat lembap jika anda akan mengambil kira pencegahan ini mudah. Kulat kuku jari kaki anda akan mendapatkan lebih teruk jika tidak dirawat dengan betul. Walaupun anda terus mengenakan minyak oregano, anda perlu mengambil beberapa rawatan pencegahan seperti apa yang dinyatakan di atas. Daripada menggunakan kasut, cuba menggunakan selipar untuk masa yang sama. Jika anda mahu menggunakan sarung kaki, sentiasa menukar mereka setiap hari.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar