Pemulihan semula jadi - Virus - Sememangnya Fight Back

Pemulihan semula jadi - Virus - Sememangnya Fight Back

Selesema dan selesema adalah kutukan kewujudan kita! Rata-rata orang mendapat 2-4 virus setahun yang memberikan anda 8 hingga 10 hari kesengsaraan. Jika anda seorang ibu atau bapa, dan anak anda jatuh sakit dan tidak boleh pergi ke sekolah atau penjagaan anak, anda perlu mengambil kira kerja dan dalam tiada ekonomi ini kita mampu itu.

Setiap orang akan mendapatkan terdedah kepada virus, yang adalah fakta, tetapi virus beberapa tidak akan membuat anda sakit. Ia adalah apabila virus mendirikan rumah tangga dan membiak di dalam sistem anda bahawa anda jatuh sakit.

Rahsia saya ingin berkongsi adalah untuk menjaga virus daripada membuat anda sakit dan yang banyak "sel-sel darah putih 'dan banyak sel-sel darah putih.

Sel-sel darah putih adalah "pembunuh" sel-sel dalam badan anda. Mereka akan menyerang virus sebelum virus itu boleh membiak.

Jadi sekarang anda mungkin tertanya-tanya dan bagaimana saya boleh melakukan ini. Tidak badan saya membuat sel-sel darah putih secara automatik? Nah ya, tetapi anda boleh membantu tubuh anda membuat lebih banyak daripada mereka dengan makanan yang anda makan.

Ya, ia benar-benar adalah semudah makan yang betul. Terdapat sebatian dalam buah-buahan segar dan sayur-sayuran yang akan merangsang sistem imun untuk melepaskan sel-sel khusus yang merampas dan memusnahkan virus. Diet yang tetap 3 hingga 5 hidangan buah-buahan segar dan sayur-sayuran sehari akan memastikan sistem imun anda dalam keadaan baik.

Ia adalah penting bahawa buah-buahan dan sayur-sayuran segar yang mungkin. Ini bermakna sama ada membeli segar atau beku. Apabila syarikat-syarikat boleh buah-buahan dan sayur-sayuran terdapat banyak bahan tambahan dimasukkan ke dalam untuk membuat mereka bertahan lebih lama yang memecahkan sifat-sifat yang anda perlukan dari makanan.

Antara sayur-sayuran yang terbaik untuk anda makan adalah:

· Avokado

· Asparagus

· Winter Skuasy

· Okra

· Tomato

· Kentang

· Kembang kol

· Brokoli

Dan beberapa buah-buahan yang terbaik adalah:

· Tembikai

· Grapefruit

· Oren

· Cantaloupe

· Strawberi

· Peaches

Vitamin adalah juga sangat penting dan sebahagian daripada mereka bekerja dengan cara yang sama makanan yang melakukan dengan meningkatkan sel-sel darah putih.

Vitamin C dengan mawar pinggul menguatkan kuasa pertempuran jangkitan anda. Ia adalah sangat penting bahawa anda mempunyai C Rose Hips. Bioflavonoids di Rose Hips mengukuhkan kuasa C. Oleh itu, mencari pada label perkataan "dengan Rose Hips". Setiap orang harus mengambil 500 miligram gabungan ini setiap hari bahawa anda adalah sihat.

Zink adalah mungkin yang paling penting untuk menjaga imuniti anda kuat kerana ia merangsang pertumbuhan sel-sel darah putih. Anda perlu mempunyai 10 miligram sehari. Zink adalah yang terbaik apabila anda mendapatkannya daripada makanan yang anda makan. Tetapi oleh kerana ia adalah sukar untuk mendapatkan anak-anak untuk makan perkara yang betul atau cukup daripada mereka, pastikan vitamin yang mereka mengambil setiap hari mempunyai zink di dalamnya, bukan semua lakukan. Hanya ingat bahawa anda hanya perlu 10 miligram, zink adalah salah satu daripada perkara-perkara yang terlalu banyak tidak baik untuk kamu.

Sesetengah makanan yang akan memberi anda zink yang anda perlukan:

· 1 cawan kacang lima memberikan anda 3.6 miligram

· 1 cawan kacang memberikan anda 1.08 miligram

· 1 telur besar akan memberikan you.55 miligram

· A 3 oz hidangan Turki mempunyai 3,5 miligram

· 3 oz. daging lembu mempunyai 5.8 miligram

· 100 gram hati lembu mempunyai 5.24 miligram

· Pecans dan badam mentah masing-masing mempunyai lebih kurang 1 miligram dalam auns

Jadi, anda boleh melihat bagaimana untuk sampai ke 10 miligram? Ia adalah benar-benar agak mudah untuk makan zink anda setiap hari. Ini bukan satu-satunya makanan dengan zink. Dan ada diperkaya makanan juga seperti bijirin. Menjadi pembaca label.

Sekarang jika anda mendapat beberapa gejala ...

Anda harus mempunyai "kit virus" di rumah anda. Ini akan terdiri daripada makanan tambahan vitamin A, beta karotena, Echinacea, Goldenseal, Teh Chamomile dan cili merah.

Antibiotik akan berhenti bakteria, tetapi mereka tidak akan menyentuh virus.

Pada tanda pertama gejala anda perlu ...

· Sehingga vitamin C anda dengan Rose Pinggul 500 mg. 4 x sehari

· Ambil 60 miligram Vitamin A selama 3 hari, maka 15 miligram selama seminggu

· Ambil 60 miligram Beta Carotene selama 10 hari daripada 30 miligram selama seminggu. (Saya memanggil mengambil dos yang tinggi A dan Beta Karotena yang "Blast A")

· Ambil 400 miligram setiap Echinacea dan Goldenseal hari 4 xa sehingga gejala telah hilang, maka 400 miligram sehari selama 7 hari. kadang-kadang anda boleh mencari ini bersama-sama sebagai makanan tambahan dan bukannya membeli setiap secara berasingan. Herba-herba ini tegas akan merangsang pertumbuhan pembunuh atau sel-sel darah putih untuk operasi menyelamat!

· Minum teh Chamomile 5 cawan sehari. Ini menimbulkan polyhenols yang dikaitkan dengan aktiviti anti-bakteria.

· Membuat beberapa Ayam Mee Sup, buatan sendiri adalah yang terbaik dengan Lobak merah, saderi, bawang, bawang putih dan bahan yang paling penting Cayenne Pepper. Cayenne Lada mengandungi capsaicin yang hampir sama dengan apa yang ada dalam over-the-kaunter ubat-ubatan untuk membersihkan kesesakan. Jadi menggunakan semua yang anda boleh berdiri. Sudah tentu ia adalah betul-betul boleh diterima untuk memulakan dengan sup dalam tin dan menambah bahan-bahan tambahan. (Atau membaca label dan melihat apa yang ada dalam diri mereka - Progresso mempunyai kebanyakan bahan-bahan ini.

· Jika anda sedang sesak - meletakkan ¼ sudu teh cili merah dalam kira-kira ¼ cawan air dan meminumnya. Ia akan membantu untuk membersihkan kamu.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar