Bagaimana untuk Penyembuhan Palms berpeluh anda dan Kaki Mudah

Bagaimana untuk Penyembuhan Palms berpeluh anda dan Kaki Mudah

Tapak tangan berpeluh dan kaki boleh menjadi faktor yang melumpuhkan dalam hari anda dengan kehidupan hari. Kami benar-benar melakukan apa saja menggunakan tangan dan kaki. Dan jika ini berubah licin akibat peluh yang berlebihan maka anda boleh mengharapkan kesusahan melakukan beberapa perkara. Peluh berlebihan adalah satu keadaan yang dikenali sebagai hiperhidrosis. Walaupun sebab-sebab yang tepat untuk masalah ini tidak begitu jelas tetapi dipercayai bahawa lebih saraf simpatetik aktif menyebabkan masalah ini.

Terdapat dua cara di mana tapak tangan berpeluh dan kaki boleh dikawal. Salah satu cara ialah untuk membetulkan aktiviti sepanjang saraf bersimpati. Teknik lain adalah untuk menghalang kelenjar peluh daripada menghasilkan peluh yang berlebihan.

Semburan deodoran dan produk topikal yang lain adalah pada dasarnya baik untuk menyekat kelenjar peluh untuk mencegah peluh berlebihan. Oleh kerana itu, kesan barang-barang ini adalah sangat sementara. Anda akan perlu untuk menggunakan barang-barang sangat kerap untuk mengawal peluh berlebihan. Jika normal lebih produk kaunter tidak berkesan maka produk kuat mungkin memerlukan preskripsi daripada doktor.

Untuk mengawal aktiviti sepanjang saraf bersimpati beberapa teknik yang digunakan. Sesetengah daripada mereka hanya mengetatkan kawalan saraf menggunakan pemakanan yang dibuat di dalam rongga dada. Mengambil tindakan mengunci saraf menghalang isyarat dari perjalanan ke kelenjar peluh. Seli saraf yang bertanggungjawab untuk tangan berpeluh dan kaki adalah betul-betul dipotong untuk mengatasi masalah ini.

Kedua-dua teknik-teknik untuk mengawal saraf menggunakan pemakanan mudah di dada dan dengan itu tempoh pemulihan selepas ini jenis pembedahan adalah sangat kurang. Walau bagaimanapun kos yang terlibat dalam jenis ini rawatan adalah cukup banyak.

Terdapat beberapa pilihan rawatan lain juga untuk masalah ini yang memberikan kelegaan jangka sederhana. Walau bagaimanapun, pembedahan dan rawatan semula jadi adalah penyelesaian jangka panjang hanya dikenali dengan masalah ini.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar